Steun ons

Scouting Oostburg heeft als doel dat scouting voor iedereen financieel toegankelijk moet zijn. We houden de contributie daarom zo laag mogelijk, maar dit kunnen we niet zonder financiële steun van verschillende bedrijven en instanties. Daarnaast halen we zelf geld op door verschillende acties. Wil je ons ook een handje helpen? Heel graag!

Merchandise

Wie droomt er nu niet van een authentiek Scouting Oostburg vest of T-shirt? Het kan allemaal bij de Zeeuwse Clubshop! Je kunt daar ook nog kiezen uit een trui, polo, jas of pet. Behalve dat jij een prachtig Scouting Oostburg item in je bezit hebt, gaat 20% van de opbrengst naar onze kas. Aarzel niet en plaats vandaag nog je bestelling!

SponsorKliks

Wist je dat je ons ook gratis sponsoren? Ja je leest het goed, je hoeft niks extra’s te betalen en toch kun je ons financieel helpen. Hoe? Heel simpel! Als je online shopt bij grote webwinkels en je doet dat via deze link, dan betalen zij een commissie. Deze commissie kost jou niks en wordt door SponsorKliks zo op onze rekening gestort. Dat is pas win-win!

VriendenLoterij

Ontdek de grootsheid van de VriendenLoterij, met de grootste prijzenpot van Nederland! Sluit je aan bij de VriendenLoterij en verrijk je spelervaring. Niet alleen maak je maandelijks kans op geweldige prijzen, maar je ondersteunt ook de avonturen van Scouting Oostburg. Doe mee en maak van Scouting Oostburg jouw vriend!

Jantje Beton

Drie op de tien kinderen spelen bijna nooit bijna en scouting draait zoveel om buiten zijn. Daarom zamelen we, samen met Jantje Beton, geld in voor bijvoorbeeld speeltuinen of sportdagen. Naast dat je nog meer kinderen helpt buiten spelen, help je ons ook een stapje in de goede richting op!